Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Ο Ο.Σ. ΚΙΛΚΙΣ ΣΤΟ «ΠΑΡΘΕΝΟ ΔΑΣΟΣ» ΤΟΥ ΦΡΑΚΤΟΥ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑ

Το σαββατοκύριακο 29 και 30 Οκτωβρίου 2011 ο Ο.Σ. Κιλκίς πραγματοποίησε την προγραμματισμένη του εξόρμηση στο «Παρθένο δάσος» του Φρακτού στο νομό Δράμας. Στην εξόρμηση συμμετείχαν 21 μέλη αλλά και φίλοι του συλλόγου, μετακινούμενοι όλοι με ιδιωτικά οχήματα.
    Το Σάββατο ξεκινήσαμε το πρωί, στις 07:20 π.μ. με κατεύθυνση την πόλη της Δράμας όπου συναντηθήκαμε με τον πολύ καλό φίλο και υπάλληλο του δασαρχείου Δράμας, τον Παντελή ο οποίος μας έδωσε χάρτες του δάσους αλλά και πολύτιμες πληροφορίες για τις διαδρομές που θα ακολουθούσαμε. Προχωρήσαμε στο Παρανέστι Δράμας απ’ όπου πήραμε το δρόμο για το Φρακτό. 35 χλμ. ασφαλτόδρομος – ανεβαίνοντας περάσαμε από το εντυπωσιακό φράγμα της Πλατανόβρυσης – έως τα Θερμιά, περιοχή με ιαματικές πηγές. Από εκεί συνεχίσαμε σε πολύ καλό χωματόδρομο και μετά από 18 χλμ. φτάσαμε στο εργοτάξιο του Δασαρχείου σε υψόμετρο 1.370μ. όπου μας υποδέχτηκε ο υπεύθυνος του εργοταξίου. Κάναμε ολιγόλεπτη στάση – ήδη ήταν 13:30 μ.μ. -  και  συνεχίσαμε προχωρώντας πιο μέσα στο δάσος. Αφήσαμε τα οχήματα και με τη βοήθεια του χάρτη, ο οποίος ήταν εξαιρετικός, επισκεφτήκαμε τους 3 καταρράκτες, περάσαμε από θέσεις – πανόραμα, ακολουθώντας κυκλική διαδρομή και καταλήξαμε στα οχήματα μετά από 4 ώρες πορείας περίπου. Επιστρέψαμε στο εργοτάξιο όπου ο καλός μας φίλος, ο Λεωνίδας, είχε έτοιμα τα κάρβουνα. Ακολούθησε φαγοπότι έως αργά, με την εξαιρετική παρέα των ορειβατών και με κέφι.
    Την Κυριακή, ξεκινήσαμε  να επισκεφτούμε τα υπόλοιπα αξιοθέατα , τον «κήπο των Βράχων» με την εξαίρετη θέα αλλά και την περιοχή με τις σπηλιές, μεγάλες και ενδιαφέρουσες δίπλα στην άγρια κοίτη ενός περιοδικού ποταμού – δεν είχε νερό. Η συνολική διάρκεια της πορείας ήταν 2 ώρες περίπου.
     Ο καταπληκτικός καιρός και τις δύο ημέρες, απόλυτη ηλιοφάνεια – είχε μόνο κρύο – βοήθησε τα μέγιστα στο να απολαύσουμε την καταπληκτική φύση, την πανδαισία των χρωμάτων που προσέφερε, να θαυμάσουμε την ποικιλία και τα είδη των δέντρων αλλά και να γευτούμε τους καρπούς τους, να περιηγηθούμε σε διαδρομές μαγευτικές με ρυάκια, γεφυράκια. Η παρθένα φύση του δάσους μάς αποζημίωσε με το παραπάνω. Βέβαια, οφείλουμε να επαινέσουμε το δασαρχείο Δράμας για την καταπληκτική δουλειά που έχει κάνει: πινακίδες, σημάνσεις μονοπατιών, εμπεριστατωμένος χάρτης, δρόμοι κ.ά. Ευχαριστούμε και τον υπεύθυνο του δασαρχείου, τον κύριο Γιώργο για τη ζεστή φιλοξενία που μας προσέφερε στο εργοτάξιο. Όλοι μαζί, μαγεμένοι και απόλυτα ικανοποιημένοι από το σύνολο της εξόρμησης επιστρέψαμε το βράδυ της Κυριακής, ανανεώνοντας τις συναντήσεις μας στις επόμενες δράσεις του συλλόγου.