Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

Πεζοπορία: Κάψτε τουλάχιστον 500 θερμίδες την ώρα!

Με την πεζοπορία θα κάψεις τουλάχιστον 500 θερμίδες την ώρα, θα διασκεδάσεις και θα χαλαρώσεις! Διάλεξε προορισμό, βάλε τα παπούτσια σου και φύγαμε...
Η πεζοπορία βελτιώνει την ισορροπία σου, δυναμώνοντας το μέσο κορμό, καθώς και κάθε μικρό μυ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι καύσεις σου να φτάνουν τις 500 θερμίδες την ώρα.

Είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις; Σου έχουμε μερικές συμβουλές.

Σχεδίασε την πορεία σου Διάλεξε ένα μονοπάτι ανάλογα με το πόσο θέλεις να περπατήσεις. Έχε στο νου σου ότι χρειάζονται περίπου 2 ώρες πεζοπορίας για 6,5 χιλιόμετρα.

Ξεκίνα προετοιμασμένη Εκτός από το νερό, βάλε στην τσάντα σου το τηλέφωνό σου, αντιηλιακό, ένα snack, ένα αδιάβροχο μπουφάν και ένα μικρό φακό. Είναι καλό, επίσης, να έχεις κάποιο αντισηπτικό, αυτοκόλλητα επιθέματα ή γάζες και μια αντιισταμινική κρέμα.

Πάρε παρέα Όποτε είναι δυνατόν, πάρε μαζί σου μια φίλη. Αν τελικά πας μόνη σου, ενημέρωσε κάποιον πού θα πας και πότε περίπου υπολογίζεις να είσαι πίσω.

Έλεγξε τη στάση σου Σκύψε ελαφρώς μπροστά όταν περπατάς σε ανηφορικό έδαφος, αλλά προσπάθησε να είσαι χαλαρή στις κατηφόρες. Αν έχεις προβλήματα με τα γόνατα, ίσως είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσεις μπαστούνια πεζοπορίας, που μειώνουν τους κραδασμούς στις αρθρώσεις.

Πηγή: shape.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το OLYMPUSMT σας ευχαριστεί για το σχόλιό σας!